٢٠٠٨/٠٢/١٨

كاركتير : من مآل الآمال الى اصلاح اقتصاده واخيرا المعاندة

الكاركتير من ابداع د. نبيل حلمى



6 التعليقات:

غير معرف يقول...

اقتصادى انا
لا حلوه بجد

أحمد منتصر يقول...

هع هع حلوة الكاريكاتيرات :)

أنا من طنطا أرجو التواصل :)

شوقى رجب يقول...

الاستاذ محمد فخرى سعدنا بزيارتكم

اخى احمد منتصر مرحبا بك انا ايضا من طنطا ويسعدنى التواصل معكم

Unknown يقول...

أخيرا عدتم
رائعه الكاريكاتيرات

غير معرف يقول...

ياشوقي
المصري اليوم جورنال نجيب سويريس ونجيب معروف مين هو وجورنال صلاح دياب ابتاع مزارع بيكو اللي كلها يهود تيب انت بتروجلوا ليه وكمان بتقول انك حزب عمل مستحيل اتكون تبع مجدي حين الا اذا كنت تبع احمد شكري يبقي ده وضع تاني سلام

غير معرف يقول...

وبعدين حاطط كمان السي ان ان والله تيب ما اتحط جوروزلوم بوست واتخلص يا خساره ياحزب العمل علشان كده الناس المحترمين سابو مواقعكم زي عامر عبد المنعم ومحمود زاهر ومحمد عباس والصحافي ابتاع الحمله علي يوسف والي ربنا يهديكم وسلملي علي مجدي لو كنت تبعوا

المشاركات الشائعة

ممنوع © 2008 | تصميم وتطوير حسن